Thursday, April 18, 2013

විශ්වාසය...



ඔයා මගේ කියලා හැගෙන්නේ ඔයා ගැන මගේ හිතේ හැඟීමක් තියෙන නිසා.ඒ හැඟීම තමයි ඔයයි මායි අතර විශ්වාසයේ පාළම තනන්නේ..විශ්වාසය තමයි  ඕනෙම බැඳීමක පදනම.කවදාවත් ඒ පදනම නැතිකරගන්න එපා..
එකිනෙකා අතර විශ්වාසය ගොඩනැගෙන්නේ ඒ අය කරන කියන දේවල් අනුව.

ඔයා මට කොතරම් ආදරය කරත් එක් මොහොතකදි ඔයා මගේ විශ්වාසය කඩ කරොත් ඒ වේදනාව,සැකය සදාකාලිකව මගේ හදවතේ පැල පදියම් වෙනවා නිසැකයි..අපි අතර බැඳීම සමාජ වටපිටාවෙන් ඔබ්බට ගිය බැඳීමක් කියලා අපි දෙන්නම තේරුම් ගත යුතුයි.ඔයා මට පණ වගේ ආදරේ තමයි,මම ඒක හොදාකාරවම දන්නවා..ඒක නිසා ඔයාගෙයි මගේයි අතර තියෙන විශ්වාසයට නැවතීමේ තිත අවශ්‍ය වෙන්නෑ..නැත්තන් ඒ ආදරයම අපිට වෛරයක් වෙයි..
ආදරයේදී කරන කැප කිරීම් බොහොයි.මොහොතක් කල්පනා කරානම් කැප කරන මට්ටමින්ම මං ඔයාගේ විශ්වාසයත් රකිනවා කියලා.., එහෙනම් අපේ ආදරය රෝමියෝ ජුලියට් පේ‍්‍රම අන්දරයට වඩා ගොඩක් වටීවි,වටිනාකමක් තියෙවි...
"ආදරය කරන්න විශ්වාසය හදවතින්ම ඉටු කරගෙන..එතකොට දික්කසාද පත්තර  ඕනැ වෙන්නෑ අපේ ජීවිත වලට...."

No comments:

Post a Comment